مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-04سياسي

کم کاری منبر و رسانه ها در معرفی امام راحل


متأسفانه منبر و رسانه ها که وظیفه داشتند امام خمینی (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کنند، وظیفه خود را به درستی انجام نداده اند.

- مشهد - حجت الاسلام مرادی گفت: متأسفانه منبر و رسانه ها که وظیفه داشتند امام خمینی (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کنند، وظیفه خود را به درستی انجام نداده اند.

به گزارش، حجت الاسلام شهاب مرادی در ویژه برنامه شب ارتحال امام خمینی (ره) در حرم مطهر رضوی، با تأکید بر ضرورت شناخت اندیشه امام خمینی (ره) بیان کرد: جامعه امروزی متشکل از دو نسل است، نسلی که امام خمینی (ره) را دیده اند با او زندگی کردند و نسلی که امام (ره) را ندیده اند بنابراین دریافت و شناخت شان متفاوت از نسل اول است.

وی ادامه داد: متأسفانه منبر و رسانه ها که وظیفه داشتند امام خمینی (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کنند، وظیفه خود را به درستی و به طوری که حق مطلب ادا شود انجام نداده اند اما در طرف مقابل دشمن در زمینه اهداف خود بسیار فعال بوده است.

لزوم گفت وگو علمی در مورد امام خمینی (ره) سخنرانی حرم رضوی افزود: باید در دانشگاه ها، حوزه های علمیه و مجامع علمی و فرهنگی در مورد امام خمینی (ره)، اهداف و اندیشه های ایشان و این که هدفشان از قیام چه بوده است حرف بزنیم تا مردم شناخت درستی نسبت به ایشان داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری منبر و رسانه ها در معرفی امام راحل

کم کاری منبر و رسانه ها در معرفی امام راحل