مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:102023-05-28سياسي

ایرانشناسی از ارکان دیپلماسی فرهنگی ماست


رییس دستگاه دیپلماسی فرهنگی کشور گفت: در حال حاضر ایران شناسی در خارج از کشور چالش ها و مشکلاتی را دارد و لازم است ایران با چهره جدید آن شناسانده شود که جز با برنامه ریزی محقق نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست خبری امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بنیاد ایرانشناسی شنبه 6 خرداد برگزار شد.

در ابتدای این نشست ابوالحسن خلج منفرد مدیر کل همکاری های علمی دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات گفت: حوزه ایران شناسی در عرصه بین المللی از مهمترین کارهای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در عرصه بین الملل است و برای همین ما خیلی علاقه مند هستیم بر اساس اساسنامه ی دو نهاد، این سند همکاری را که در تهیه ی محتوی آن تلاش بسیاری شده را به امضا برسانیم.

حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی پور رییس دستگاه دیپلماسی فرهنگی کشور نیز در این مراسم گفت: نقش ایران شناسی در دیپلماسی فرهنگی نقش رکنی و اساسی است و در حال حاضر ایران شناسی در خارج از کشور چالش ها و مشکلاتی را دارد و برای همین لازم است که ایران با چهره ی جدید آن شناسانده شود که این مهم جز با برنامه ریزی محقق نمی شود.

وی با تأکید بر نقش ایران شناسی در دانشگاه ها گفت: ما معتقدیم دانشجویان ایران دوستی در دانشگاه های دنیا وجود دارند که هرکدام می توانند در معرفی ایران نقش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانشناسی از ارکان دیپلماسی فرهنگی ماست

ایرانشناسی از ارکان دیپلماسی فرهنگی ماست