مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:302023-06-08اقتصادي

34 هزار میلیارد ریال اعتبار سال گذشته به استان مرکزی اختصاص یافت


34 هزار میلیارد ریال اعتبار سال گذشته به استان مرکزی اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با معدن داران استان مرکزی اظهار داشت :32 هزار میلیارد ریال منابع مالی از سال 95 تا سال 1400 به این استان اختصاص یافت که در راستای اجرای طرح های عمرانی استان سال گذشته به تنهایی 34 هزار میلیارد ریال منابع مالی برای اجرای این طرح ها به استان اختصاص یافت.

وی افزود: اعتبارات عمرانی اختصاص یافته به استان مرکزی در سال 1400، هشت درصد از مجموع اعتبارات عمرانی 6 سال قبل از آن بیشتر بوده است.

مخلص الائمه ادامه داد: برخی از طرح های عمرانی نیمه تمام استان مرکزی از سال گذشته شتاب جدی گرفته و پل سنجان که به یکی از مطالبات اصلی و به حق مردم شهرستان اراک تبدیل شده بود، با پیشرفت 32 درصد تحویل این دولت شد و 70 درصد بقیه این طرح در مدت یکسال پایان و بهره برداری از آن سال گذشته آغاز شد.

وی اضافه کرد: بیمارستان ولیعصر (عج) اراک که عملیات اجرایی آن از 13 سال گذشته آغاز شده و باید خدمات درمانی به غرب کشور ارائه کند در وضعیت نامناسب تحویل شد و اکنون پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته و برخی تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان نیز خریداری و در انبارها ذخیره سازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 هزار میلیارد ریال اعتبار سال گذشته به استان مرکزی اختصاص یافت

34 هزار میلیارد ریال اعتبار سال گذشته به استان مرکزی اختصاص یافت