مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-09اقتصادي

کمک یک میلیارد تومانی به سیل زدگان گرمی و بهزیستی اردبیل


مجوز کمک 500 میلیون تومان به بهزیستی اردبیل با هدف ارائه خدمات به کارتن خواب ها و بی خانمان ها و نیز 500 میلیون تومان به سیل زدگان گرمی صادر شد.

- جواد انصاری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور مجوز کمک 500 میلیون تومانی به بهزیستی برای ارائه خدمات به افراد بی خانمان اظهار کرد: این اعتبار برای نگهداری و ارائه خدمات به کارتن خواب ها و افراد بی خانمان جمع آوری شده از طریق شهرداری پرداخت می شود.

وی افزود: همچنین در این راستا اعضای شورای شهر برای کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از افراد بی خانمان لایحه ارسالی از سوی معاونت خدمات شهری را تصویب کردند.

رییس شورای شهر اردبیل به تعیین تکلیف بدهی اداره ورزش و جوانان به شهرداری اشاره کرد و افزود: مجوز تهاتر چند قطعه زمین متعلق به اداره ورزش و جوانان صادر شد چرا که با صدور مجوز برای این اقدام قطعاً ذخایر شهری افزایش یافته و می توان در راستای درآمد پایدار نیز پروژه های مشارکتی با بخش خصوصی اجرا کرد.

انصاری با بیان اینکه کاربری های این زمین ها در محلات اردبیل ورزشی است، افزود: باید بر حسب نیاز محلات این زمین ها در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

وی همچنین در راستای حمایت از خانواده زندانیان از اختصاص یک دکه در شورابیل به انجمن حمایت از زندانیان اشاره کرد و گفت: طرح های حمایتی از شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیارد تومانی به سیل زدگان گرمی و بهزیستی اردبیل

کمک یک میلیارد تومانی به سیل زدگان گرمی و بهزیستی اردبیل