مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-18سياسي

پاسخ صمت به گلایه صنعتگر همدانی از عدم حمایت


در پی تماس و پیگیری صنعت گر همدانی در راستای رفع موانع واحد تولیدی ریخته گری و اخذ تسهیلات درصدد تشریح مشکلات این واحد صنعتی برآمدیم؛ مشکلاتی که نشان از قوانین دست و پا گیر و عدم اطلاع رسانی به موقع دارد.

- خبرگزاری فارس-همدان؛ در پی تماس و پیگیری صنعت گر همدانی در راستای رفع موانع واحد تولیدی ریخته گری و اخذ تسهیلات درصدد تشریح مشکلات این واحد صنعتی برآمدیم.

مشکلاتی که نشان از قوانین دست و پا گیر و عدم اطلاع رسانی به موقع دارد؛ از همین رو  با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال رفع موانع تولید در سطوح مختلف از اوجب واجبات است که مسئولان باید این مهم را مد نظر داشته باشند.

اگرچه صنعت گران نیز نسبت به کسب اطلاعات و قوانین وضع شده کوشا باشند و موضوعات پیش آمده را با کارشناسان خبره در میان بگذارند تا به مشکلات بزرگ بدل نشود.

 احمد عیوضی، مدیر شرکت ریخته گری سحر پویاد غرب با تشریح مشکلات و موانع توسعه این مجموعه تولیدی می گوید: از سال 99 این کارگاه ریخته گری با محصولاتی چون پمپ های کشاورزی با لحاظ بازار صادراتی راه اندازی شد و محصولات تولیدی علاوه بر داخل در خارج از کشور نیز عرضه می شود.

مسئولان وقت قول تسهیلات با نرخ سود کم را دادند اما تاکنون محقق نشده؛ بیشتر از یک سال و نیم است در تلاش هستم تا مبلغ 400، 500 میلیون توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ صمت به گلایه صنعتگر همدانی از عدم حمایت

پاسخ صمت به گلایه صنعتگر همدانی از عدم حمایت