مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-18حوادث

دستگیری 4 زورگیر شرق تهران


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق جوانی که در شرق تهران اقدام به زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع زورگیری های سریالی از شهروندان با ایجاد وحشت و ضرب و جرح مال باختگان به وسیله قمه، چاقو و گاز اشک آور در شرق تهران، رسیدگی به موضوع پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی ها متوجه شدند سرقت ها توسط 4 راکب و ترک نشین 2 دستگاه موتور سیکلت سبز و قرمز رنگ صورت گرفته است.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم و روش های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها افرادی سابقه دار هستند و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشته اند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضایی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 زورگیر شرق تهران

دستگیری 4 زورگیر شرق تهران