مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-11سياسي

بازدید معاون وزیر خارجه از روند ارائه خدمات کنسولی به حجاج ایرانی


معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ضمن بازدید از دفتر موقت خدمات کنسولی وزارت امور خارجه در مکه و مدینه در جریان روند ارائه خدمات کنسولی به حجاج ایرانی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علیرضا بیکدلی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه از دفتر موقت خدمات کنسولی وزارت امور خارجه مستقر در بعثه حج جمهوری اسلامی ایران در مکه و مدینه بازدید کرد و در جریان روند ارائه خدمات کنسولی به حجاج ایرانی بیت الحرام قرار گرفت.

معاون وزیر امور خارجه در این بازدید گفت: هر کجای جهان که جمعیت ایرانی حضور داشته باشد بخش کنسولی وزارت امور خارجه تلاش می کند در کنار آنها به ارائه خدمت و حمایت از آنان بپردازد.

  دفتر کنسولی وزارت امور خارجه در مرکز حج جمهوری اسلامی ایران در مدینه و مکه انواع خدمات از جمله راهنمایی و مشاوره لازم در امور کنسولی، حقوقی، صدور مدارک مسافرتی مانند برگ عبور و تایید گواهی های لازم، حمایت حقوقی از حجاج ایرانی در صورت لزوم و صدور گواهی های سجلی را ارائه می کند.

علیرضا بیکدلی معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه از مراکز ارائه خدمات به حجاج ایرانی در مدینه و مکه که زیر نظر سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون وزیر خارجه از روند ارائه خدمات کنسولی به حجاج ایرانی

بازدید معاون وزیر خارجه از روند ارائه خدمات کنسولی به حجاج ایرانی