مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-21سياسي

محموله 11 هزار تُنی ذرت در بندر شهید رجایی تعیین تکلیف شد


معاون دادستان کل کشور از صدور دستور قضایی برای مصرف ثانویه محموله 11 هزار تنی ذرت موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی جمادی معاون دادستان کل کشور امروز در حاشیه بازدید از بندرشهید رجایی بندرعباس، اظهار داشت: امروز بازدیدی از گمرک و بندر شهید رجایی بندرعباس داشتیم و در جریان اموری که در این زمینه انجام شده است، قرار گرفتیم.

وی در ادامه افزود: از اقدامات صورت گرفته در استان هرمزگان برای تعیین تکلیف کالاهای اساسی بازدید شد که در نتیجه آن مشاهده کردیم که خوشبختانه تمهیدات خوبی در این زمینه اتخاذ شده است.

جمادی یادآور شد: در این بازدید، تلاشی را که در دستگاه قضایی استان هرمزگان انجام شده و به ویژه توجه خاص رییس کل دادگستری و دادستان مرکز استان به همراه دیگر مسئولان قضایی و تعامل خوبی را که در موضوع ساماندهی به بنادر، گمرکات و اموال تملیکی وجود دارد مشاهده کردیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور تصریح کرد: خوشبختانه با ورود به موقع دستگاه قضایی 2 محموله بزرگ برنج و روغن در استان هرمزگان تعیین تکلیف شده اند.

وی خاطرنشان کرد: برای محموله برنج موجود در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس، مشکلاتی در خصوص صدور مجوزهای ورود وجود داشت که با پیگیری رییس کل دادگستری و صدور دستورات قضایی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 11 هزار تُنی ذرت در بندر شهید رجایی تعیین تکلیف شد

محموله 11 هزار تُنی ذرت در بندر شهید رجایی تعیین تکلیف شد