مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-02سياسي

فقدان سیستم تصفیه فاضلاب، بزرگترین تهدید محیط زیستی دماوند است


فقدان سیستم تصفیه فاضلاب، بزرگترین تهدید محیط زیستی دماوند است و البته اقدامات خوبی برای احداث شبکه راه اندازی تصفیه خانه در برخی مناطق مثل مهرآباد انجام شده که امیدواریم به نتیجه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند در جمع نمازگزاران این شهر اظهار کرد: یکشنبه 14 خرداد، سالروز رحلت حضرت امام(ره) در سال 1368 و انتخاب امام خامنه ای به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ امام خمینی(ره) شخصیت بی نظیر قرن ما با مدیریت جهادی برخاسته از ایمان عمیق و با توکل به خدای متعال، ایران را از وابستگی و ذلت به استقلال و عزت رساند.

وی افزود: امام راحل به خوبی مردم را می شناخت و به آن ها انگیزه و بشارت پیروزی بر رژیم ستم شاهی را داد و سرانجام به مدد و یاری الهی پیروز شد؛ آرمان ها و اهداف امام بزرگوار ما عبارت بود از مبارزه با استکبار جهانی و اصرار بر استقلال همه جانبه ملت و خودکفایی و پافشاری بر حفظ اصول دینی و فقه اسلامی و وحدت ملت های مسلمان و ایجاد عدالت و حمایت از مستضعفان و محرومان.

چه کسی باید قانون را اصلاح کند؟ امام جمعه دماوند با بیان اینکه دوشنبه روز جهانی محیط زیست است و از زحمات مدیریت و کارکنان محترم اداره محیط زیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان سیستم تصفیه فاضلاب، بزرگترین تهدید محیط زیستی دماوند است

فقدان سیستم تصفیه فاضلاب، بزرگترین تهدید محیط زیستی دماوند است