مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-11سياسي

شهردار کرمانشاه: تحکیم ارزش های دینی و ملی از اهداف مهم شهرداری است


در مورد عملکرد شهرداری در خصوص بحث عفاف و حجاب، گفت: موضوع تحکیم ارزش های دینی و ملی یکی از اهداف مهمی است که شهرداری در دستور کار دارد و در این راستا کلاس های آموزشی و همچنین جلسات جهاد تببین برگزار شده است.

- نادر نوروزی شهردار کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص عملکرد شهرداری در خصوص بحث عفاف و حجاب، اظهار کرد: موضوع تحکیم ارزش های دینی و ملی یکی از اهداف مهمی است که شهرداری در دستور کار دارد.

وی از بحث حجاب به عنوان یکی از مهمترین ارزش های دینی و ملی یاد کرد و ادامه داد:  در این راستا کلاس های آموزشی و همچنین جلسات جهاد تببین برگزار شده است.

وی عرضه محصولات فرهنگی، برگزاری غرفه های آموزشی، تبلیغات محیطی، برگزاری غرفه ها یی برای عرضه پوشش اسلامی را از دیگر اقدامات شهرداری کرمانشاه در بحث عفاف و حجاب عنوان کرد و افزود: گزارش مجموعه این اقدامات به قرارگاه مربوطه به این موضوع ارسال شده است.

نوروزی در ارتباط با حجاب کارکنان شهرداری مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه، خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری به صورت مرتب و دوره ای از شهرداری مناطق بازدید دارند.

حجاب خوب است.

وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته در امکان عمومی نیز، گفت:30 درصد از تبلیغات محیطی و بیلبوردهای شهرداری در سطح شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کرمانشاه: تحکیم ارزش های دینی و ملی از اهداف مهم شهرداری است

شهردار کرمانشاه: تحکیم ارزش های دینی و ملی از اهداف مهم شهرداری است