مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-03اقتصادي

توقیف یک شناور حامل کالای قاچاق در آب های خلیج فارس


یک فروند شناور تجاری در سواحل خلیج فارس توقیف و کالاهای خانگی قاچاق آن کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی ماهشهر باهدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، هنگام کنترل شناور های عبوری در سواحل خلیج فارس به یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشور های حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر خوزستان در حرکت بود، مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

  وی افزود: مرزبانان در بازرسی دقیق از شناور توقیف شده، 35 دستگاه کولر اسپلیت، 30 دستگاه ماشین لباسشویی، 25 دستگاه یخچال جاروبرقی که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشورمان بارگیری شده بودند، کشف کردند.

  پاکباز با اشاره به بازداشت ناخدای شناور یادشده به اتهام حمل بار قاچاق، اضافه کرد: کارشناسان، ارزش ریالی کالا های مکشوفه را بیش از 40 میلیارد ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

  فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: مجموعه مرزبانی با ایجاد تعامل سازنده با نهاد های امنیتی و با تلاش مرزنشینان در مبارزه با پدیده شوم قاچاق به طور جدی برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف یک شناور حامل کالای قاچاق در آب های خلیج فارس

توقیف یک شناور حامل کالای قاچاق در آب های خلیج فارس