مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-14سياسي

هاشمی طبا: ممکن است بعضی از اعضای مجمع ادوار وزرا در انتخابات پیش رو کاندید شوند


عضو هیئت مدیره مجمع ادوار وزرا گفت: ممکن است بعضی از افراد حاضر در این مجمع در انتخابات پیش رو کاندید بشوند که البته این موضوع ربطی به خود مجمع ندارد.

- سید مصطفی هاشمی طبا وزیر پیشین صنایع و عضو هیئت مدیره مجمع ادوار وزرا در گفت وگو با خبرنگار سیاسی فارس با اشاره به برگزاری جلسه ​مجمع عمومی وزرای ادوار، گفت: عصر دیروز بعد از مدت ها جلسه مجمع وزرای ادوار برگزار شد، این مجمع زیر مجموعه یک موسسه ای است که در وزارت کشور به ثبت رسیده که در آن وزرای ادوار حضور پیدا کنند و عضو آن بشوند.

وی افزود: تعداد زیادی از وزرای ادوار عضو این مجموعه شدند و ما سالانه مجمع داریم و در این جلسات به بحث و گفت وگو پیرامون مسائل مختلف می پردازیم و گزارشات مختلفی در مجمع مطرح می شود و سپس اعضای هیئت مدیره سالانه توسط اعضا انتخاب می شوند و مسئولین کمیته های مختلف هم برگیزده می شوند و در طول سال هم همه ارکان مجمع به فعالیت های مربوط به خود می پردازند.

رییس پیشین سازمان تربیت بدنی با اشاره به کم و کیف فعالیت های مجمع خاطرنشان کرد: فعالیت این مجمع، در حقیقت بررسی برخی از مسائل کشور و اعلام نظر اعضای مجمع نسبت به موضوعات مختلف به مسئولین فعلی اجرایی کشور است و به نوعی ارائه راه حل و نظرات کارشناسی برای حل موضوعات مختلف کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی طبا: ممکن است بعضی از اعضای مجمع ادوار وزرا در انتخابات پیش رو کاندید شوند

هاشمی طبا: ممکن است بعضی از اعضای مجمع ادوار وزرا در انتخابات پیش رو کاندید شوند