مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-01سياسي

نصف شدن اراضی کشاورزی بیمه شده سمنان!/ سیل دیگر یک مخاطره طبیعی نیست


معاون سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به پیش بینی پذیری بودن بسیاری از حوادث و وجود برخی فرصت ها در دل این مخاطرات معتقد است که دیگر سیل یک مخاطره طبیعی محسوب نمی شود.

- نصف شدن اراضی کشاورزی بیمه شده سمنان!/ سیل دیگر یک مخاطره طبیعی نیست ایسنا/سمنان معاون سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به پیش بینی پذیری بودن بسیاری از حوادث و وجود برخی فرصت ها در دل این مخاطرات معتقد است که دیگر سیل یک مخاطره طبیعی محسوب نمی شود.

نژاد جهانی در جلسه ستاد پیشگیریسیلا، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سمنان در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: سیل امروزه یک مخاطره طبیعی به حساب نمی آید، بخش زیادی از آسیب پذیری های ما امروز به دلیل رفتارهای ماست.

وی با اشاره به کمبود منابع آبی در استان سمنان و قرار گرفتن بخش وسیعی از کشورمان در ناحیه خشک و کم بارش تصریح کرد: بحث خشکسالی و کم آبی تنها مختص استان سمنان نیست.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: پراکنش بارندگی در بحث میانگین میزان بارندگی اهمیت بسیاری دارد چرا که میزان بارندگی در مناطق بحرانی حائز اهمیت است.

وی بر لزوم فعالیت های فرهنگی و آموزشی در حوزه مصرف بهینه آب تاکید و اضافه کرد: در حوزه رفتار فردی در بحث مدیریت مصرف بهینه آب باید اقدامات فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصف شدن اراضی کشاورزی بیمه شده سمنان!/ سیل دیگر یک مخاطره طبیعی نیست

نصف شدن اراضی کشاورزی بیمه شده سمنان!/ سیل دیگر یک مخاطره طبیعی نیست