مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 21:052023-06-03سياسي

اعزام 1000 زائر مرقد امام راحل از طرف بقاع متبرکه قم


کاروان زائران حضرت روح الله به همت اداره کل اوقاف استان قم و با محوریت بقاع متبرکه شاخص استان، با ظرفیت 1000 نفر صبح روز 14 خرداد به سمت مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: همزمان با سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، کاروان زیارتی بقاع متبرکه شاخص استان قم، به سمت مرقد مطهر امام خوبی ها حرکت می کند.

وی افزود: این کاروان شامل 24 دستگاه اتوبوس با ظرفیت 1000 نفر زائر است و مراکز افق هر یک از بقاع متبرکه، بخشی از این کاروان را مدیریت می کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: بر این اساس 6 دستگاه اتوبوس از سوی آستان مقدس امامزاده سید علی(ع)، پنج اتوبوس با محوریت حرم مطهر امامزاده علی بن جعفر(ع)، از سوی بقاع متبرکه امامزاده موسی مبرقع(ع) و احمد بن قاسم هر یک دو اتوبوس، سه دستگاه از طرف حرم امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) و یک اتوبوس از سوی آستان امامزادگان ابراهیم و احمد(ع)، سه دستگاه با محوریت حرم امامزاده احمد(ع) خاکفرج و دو اتوبوس هم از سوی بقعه متبرکه امامزاده جعفر(ع) روستای زواریان اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 1000 زائر مرقد امام راحل از طرف بقاع متبرکه قم

اعزام 1000 زائر مرقد امام راحل از طرف بقاع متبرکه قم