مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:302023-06-17حوادث

کلاهبرداری 20 میلیاردی به بهانه فروش خودرو


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبرداری که به بهانه ثبت نام خودرو از شهروندان کلاهبرداری می کرد خبر داد و گفت: متهم با 350 نفر شاکی تحویل مراجع قضایی شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد گودرزی گفت: بیست و پنجم خرداد تعدادی شهروند به کلانتری 140 باغ فیض مراجعه و شکایتی مبنی بر کلاهبرداری به روش ثبت نام خودرو طرح کردند که رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم در اختیار تیمی از ماموران کلانتری قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی ها مشخص شد متهم به بهانه ثبت نام خودرو 200 میلیارد ریال از مال باختگان دریافت کرده، ولی خودرو تحویل مال باختگان نشده است ادامه داد: در ادامه بررسی های پلیسی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و همین اطلاعات کافی بود تا رفتار متهم تحت مراقبت های پلیسی قرار بگیرد و در ساعت 19 روز بیست و پنجم خرداد متهم دستگیر و به همراه نماینده ای از شکات به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان توجه داشته باشند حتما از مکان های معتبر اقدام به خرید خودرو کنند و گول وعده هایی از قبیل ثبت نام ماشین را نخورند خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 20 میلیاردی به بهانه فروش خودرو

کلاهبرداری 20 میلیاردی به بهانه فروش خودرو