مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-11سياسي

پویش کاروان غیرت برگزار می شود


پویش کاروان غیرت به همت قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» برگزار می شود.

- پویش کاروان غیرت به همت قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید غیرت حمیدرضا الداغی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، پویش کاروان غیرت به همت قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید غیرت حمیدرضا الداغی برگزار می شود.

پویش کاروان غیرت در چهار قرار برگزار می شود و در بخش روایت حضور از شرکت کنندگان در مراسم چهلم شهید حمیدرضا الداغی دعوت شده است تا تصاویر، فیلم ها و دلنوشته های خود را از حضور در این مراسم با درج هشتک #ما_هم_غیوریم در فضای مجازی منتشر کنند.

در بخش روایت غیرت نیز هموطنانی که توفیق حضور در این مراسم معنوی را ندارند می توانند دلنوشته ها، تصاویر و تولیدات محتوایی متناسب با فضای مجازی خود را در پیام رسان های داخلی به آدرس maham_admin@ ارسال کنند.

قرار اول تهران، میدان امام حسین، 23 خرداد، سه شنبه، ساعت 17، قرار دوم سمنان، گلزار شهدای امامزاده اشرف 24 خرداد چهارشنبه ساعت 17، قرار سوم مشهد گلزار شهدای بهشت رضا 25 خرداد پنج شنبه ساعت 10 و قرار آخر سبزوار، گلزار شهدای مزار شهید غیرت 25 خرداد پنج شنبه ساعت 17 اعلام شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش کاروان غیرت برگزار می شود

پویش کاروان غیرت برگزار می شود