مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:412023-06-03حوادث

روند بازسازی منازل آسیب دیده زلزله خوی با سرعت ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر برزگر مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی اظهار داشت: پس از گذشت چهار ماه از وقوع زمین لرزه (هشتم بهمن پارسال) در شهرستان خوی، از مجموع 2 هزار و 120 واحد تخریب شده، 90 درصد واحدهای مسکونی احداثی شروع عملیات بازسازی داشته و در یک هزار و 900 واحد مسکونی احداثی عملیات پی کنی انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: همچنین در بیش از یک هزار و 400 واحد مسکونی اجرای فونداسیون، در یک هزار واحد مسکونی نصب اسکلت فلزی و در 400 واحد مسکونی اجرای سقف به اتمام رسیده است.

برزگر ادامه داد: همچنین در خصوص واحدهای مسکونی تعمیری نیز دستور کار تعمیرات 24 هزار واحد مسکونی در زلزله هشتم بهمن پارسال، برای مالکان این واحدهای مسکونی صادر شده است.

وی اضافه کرد: برای کمک به واحدهای مسکونی احداثی، میلگرد، سیمان و ماسه بدون مشکل در منطقه تامین و توزیع شد و با توجه به تسهیلات اولیه ای که به این واحدها داده شده روند خوبی را در اجرای کارهای ساختمانی شاهد هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: در زلزله هشتم بهمن ماه شهرستان خوی با حمایت و پیگیری استاندار آذربایجان غربی، تامین منابع 50 درصد تخصیص اعتبارات و تسهیلات مصوب هیات دولت محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بازسازی منازل آسیب دیده زلزله خوی با سرعت ادامه دارد

روند بازسازی منازل آسیب دیده زلزله خوی با سرعت ادامه دارد