مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-04سياسي

ویژگی های امام خمینی (ره) چراغ راه جوانان ایران است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: هویت توحیدی، اراده راسخ و خردورزی سه مولفه اصلی شخصیت امام خمینی (ره) بود که این مولفه ها می تواند امروز چراغ راه جوانان ایرانی باشد.

- شیراز- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: هویت توحیدی، اراده راسخ و خردورزی سه مولفه اصلی شخصیت امام خمینی (ره) بود که این مولفه ها می تواند امروز چراغ راه جوانان ایرانی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع در خصوص ویژگی های امام خمینی (ره) بیان کرد: مهمترین ویژگی شخصیتی امام خمینی (ره) که امروز باید مورد توجه جوانان قرار گیرد، برخورداری از یک هویت توحیدی و ملکوتی است بگونه ای که از همه ظرفیت هایی که خداوند در قالب سنت های خود وعده کرده – مانند پیروزی حق بر باطل - بیشترین بهره را بردند.

وی افزود: به همین دلیل است که رهبری امام خمینی (ره) تنها رهبری ظاهری در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی داشتند بلکه مهم تر از آن یک رهبری تربیت مدار و تربیت محور را نسبت به همه انسان ها اعمال کردند.

قانع تاکید کرد: هویت توحیدی امام خمینی (ره) سبب اعتماد راسخ به وعده ها و سنت های الهی و پیروزی همیشگی حق بر باطل شد و از این رو محاسبات مادی دنیوی هیچگاه مانع و سد راه تصمیم وی برای اصلاح جامعه نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های امام خمینی (ره) چراغ راه جوانان ایران است

ویژگی های امام خمینی (ره) چراغ راه جوانان ایران است