مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-09بين الملل

پایان نشست شورای حکام بدون قطعنامه علیه ایران


همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی، گزارش مثبت مدیر کل در خصوص پیشرفت توافقات پادمانی و نصب دوربین های نظارتی آژانس در فردو و نطنز، مانع از صدور قطعنامه علیه ایران شد.

-   نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران با وجود تلاش های برخی کشورهای غربی و اسراییل، بدون صدور قطعنامه ای علیه کشورمان پایان یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی با موضوع ایران برخی کشورهای غربی از جمله تروییکای اروپایی و آمریکا با صدور بیانیه هایی تلاش داشتند برنامه هسته ای ایران را زیر سوال ببرند.

با وجود این بیانیه ها و نیز تلاش های آشکار اسراییل در سطح بین المللی علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران، در نشست شورای حکام قطعنامه ای علیه کشورمان صادر نشد و ابراز امیدواری شد با ادامه همکاری ایران و آژانس موضوع ایران از بن بست کنونی خارج شود.

محسن نذیری اصل، نماینده کشورمان در وین در واکنش به بیانیه اتحادیه اروپا و آمریکا، گفت: این کشورها، که بسیاری از آنها کشورهای چتر هسته ای و یا عضو ناتو هستند، هرگز سعی نکردند اذعان کنند که ایران سابقه ای درخشان در الحاق به سازوکارهای مقابله با تسلیحات کشتار جمعی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نشست شورای حکام بدون قطعنامه علیه ایران

پایان نشست شورای حکام بدون قطعنامه علیه ایران