مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-11اقتصادي

«رویداد بزرگ صنایع دستی» خراسان جنوبی در باغ جهانی باغ اکبریه رقم خورد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیرجند گفت: نمایشگاه و تولید زنده صنایع دستی با عنوان «رویداد بزرگ صنایع دستی» استان در مجموعه میراث جهانی باغ اکبریه افتتاح و به مدت شش روز برای بازدید شهروندان باز می باشد.

- محمدعلی جنتی فر، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیرجند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: نمایشگاه و تولید زنده صنایع دستی با عنوان رویداد بزرگ صنایع دستی خراسان جنوبی با همکاری پایگاه میراث جهانی باغ اکبریه و موسسه فرهنگی، هنری چهار درخت در مجموعه میراث جهانی باغ اکبریه بیرجند افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور جمعی از صنعتگران فعال صنایع دستی در راستای توسعه و ترویج هنر_ صنعت های بومی خراسان جنوبی به مدت شش روز در محل بازارچه صنایع دستی میراث جهانی باغ اکبریه برپا شده و برای بازدید عموم دایر است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیرجند تصریح کرد: علاوه بر غرفه های فروش محصولات، در 18 رشته، آموزش و تولید زنده صنایع دستی برای آشنایی عموم مردم با شیوه های تولید نیز در حال انجام است که علاقه مندان ضمن آشنایی اولیه با شیوه های تولید محصولات صنایع دستی به کلاس های آموزشی هرکدام از رشته های مورد تقاضا معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رویداد بزرگ صنایع دستی» خراسان جنوبی در باغ جهانی باغ اکبریه رقم خورد

«رویداد بزرگ صنایع دستی» خراسان جنوبی در باغ جهانی باغ اکبریه رقم خورد