مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-14اقتصادي

ضرورت رفع مشکلات و اولویت بندی مسائل شهر فرادنبه


شهرکرد_سرپرست فرمانداری بروجن گفت:مسئولان باید در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم بررسی رفع مشکلات و اولویت بندی مسائل شهر فرادنبه تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتاح کرمی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی و رفع مسائل و مشکلات شهر فرادنبه، اظهار کرد: میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان، سفر ریاست جمهوری، ملی و استانی در حوزه های آب و فاضلاب و راه و شهرسازی برای شهر فرادنبه مصوب شده است.

وی با بیان اینکه کارها باید به صورت میدانی انجام شود گفت: هدف ما از بازدید همه نقاط شهرستان، بررسی مسائل و رفع مشکلات موجود است.

کرمی افزود: 537 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان، سفر ریاست جمهوری، ملی و استانی در حوزه های آب و فاضلاب و راه و شهرسازی برای شهر فرادنبه مصوب شده است.

فرماندار بروجن، آغاز فروش انشعاب فاضلاب، اصلاح شبکه آب شرب شهر فرادنبه، تحویل، تحول و تغییر نمایندگی واقع در حریم و محدوده شهر توسط منابع طبیعی به اداره راه و شهرسازی، تهیه طرح پیاده راه سلامت در جاده امامزاده علی بن احمد (ع) توسط شهرداری فرادنبه، تسریع در واگذاری زمین شهدای گمنام (پیرو سفر دکتر نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی) به شهرداری به منظور ساماندهی گلزار شهدای گمنام و تأمین بذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع مشکلات و اولویت بندی مسائل شهر فرادنبه

ضرورت رفع مشکلات و اولویت بندی مسائل شهر فرادنبه