مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-04سياسي

برنامه های اقتصادی دولت برای کاهش تورم امیدآفرین است


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه به دولت فرصت دهیم برنامه های اقتصادی خود را اجرا کند گفت: تا پایان سال قرار است به تورم 35 درصدی برسیم برای سال بعد هم تورم کمتر از 35 درصد و تا پایان کار دولت زیر 10 درصد پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال امام(ره) اظهار کرد: حضرت امام خمینی نقشه دنیای غرب را که طی 300 سال طراحی کرده بود تا از آن طریق بتواند فرهنگ خود را بر کل جهان حاکم کند به هم ریخت و کشور ما را از تسلط استکبار نجات داد.

وی با بیان اینکه دنیای غرب در قرون وسطی که می توان آن را قرون جهالت نامید به سر می برد گفت: ملت های اروپا در این دوران هیچ پیشرفتی نداشتند و این در حالی بود که در همین مدت جهان اسلام در اوج پیشرفت علمی قرار داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با مقایسه تفکر جهان غرب با دنیای اسلام گفت: بر اساس تفکر توحیدی اسلام،  خداوند جهان را مدیریت می کند، اما مسیحیان از پایان قرون وسطی به این نتیجه رسیده بودند که خداوند یک معمار بازنشسته است و ما نسبت به سرنوشت خود مختار هستیم چون عقل داریم و همین عقل هم برای ما کافی است.

  وی اضافه کرد: این تفکر می گوید برای ما چیزی به نام تکلیف و امام و دین وجود ندارد بلکه در دنیا مساله اصلی انسان است و او ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های اقتصادی دولت برای کاهش تورم امیدآفرین است

برنامه های اقتصادی دولت برای کاهش تورم امیدآفرین است