موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:572023-06-17اقتصادي

دریافت صورتحساب اینترنتی تسهیلات مشتریان بانک صادرات ایران امکان پذیر شد


​سامانه صورتحساب اینترنتی بانک صادرات ایران به روز شده و صورتحساب و جزییات قراردادهای تسهیلاتی مشتریان نیز در دسترس قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، با به روزرسانی سامانه صورتحساب اینترنتی بانک، شرایط دسترسی مشتریان به دریافت صورت حساب تسهیلاتی نیز بدون حضور در شعبه فراهم شده است و مشتریان بانک صادرات ایران می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی:https://billing.

bsi.

ir  و ثبت نام در سامانه صورتحساب اینترنتی، به صورت غیرحضوری صورتحساب تسهیلاتی خود را مشاهده کنند.

برای دسترسی سریع و راحت به صورتحساب اینترنتی، مشتریان بانک صادرات ایران می توانند به صفحه اصلی سایت بانک مراجعه و در منوی بانکداری الکترونیک، وارد لینک خدمات اینترنتی شده و گزینه مشاهده صورتحساب را انتخاب و صورت حساب خود را مشاهده کنند.

  با استفاده از این امکان، می توان در هر لحظه، تمامی حساب های خود را در سیستم متمرکز سپهر مشاهده کرده و از گردش حساب، وضعیت آخرین تراکنش و مانده حساب مطلع شد.

مشاهده در لحظه صورتحساب سی گردش آخر و صورت حساب متمرکز سپهر در محدوده تاریخ مشخص از دیگر امکانات سامانه صورت حساب غیر حضوری در سایت بانک صادرات ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت صورتحساب اینترنتی تسهیلات مشتریان بانک صادرات ایران امکان پذیر شد

دریافت صورتحساب اینترنتی تسهیلات مشتریان بانک صادرات ایران امکان پذیر شد