مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-14پزشكي

در تابستان لباس های پوشیده و غیرنازک بپوشید!


یک متخصص پوست با اشاره به آثار زیان بار نور خورشید، از همه افراد در تمام سنین خواست تا در فصول گرم سال از لباس های کاملا پوشیده و غیرنازک استفاده کنند.

- ایسنا/کرمانشاه یک متخصص پوست با اشاره به آثار زیان بار نور خورشید، از همه افراد در تمام سنین خواست تا در فصول گرم سال از لباس های کاملا پوشیده و غیرنازک استفاده کنند.

دکتر علی ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تابش شدت نور خورشید در فصول گرم سال گفت: در همین راستا مراقبت از پوست در این فصول اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: علاوه بر این، فصول گرم سال فرصت مناسبی برای گشت و گذار در طبیعت و محیط های باز است، بنابراین افراد تماس بیشتری با نور خورشید دارند که اهمیت مراقبت از پوست را دوچندان می کند.

وی به آسیب های نورخوشید بر روی پوست اشاره کرد و افزود: آسیب های کوتاه مدت تابش نورخورشید شامل آفتاب سوختگی و ایجاد لک بر روی پوست است و در صورت تماس بیشتر و طولانی تر، عوارضی مانند پیری پوست، چین و چروک و افتادگی پوست ظاهر می شود.

وی افزود: خطر جدی تماس طولانی مدت نورخورشید با پوست، ایجاد سرطان پوست است که این امر می طلبد افراد مراقبت از پوست را جدی بگیرند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه مراقبت از پوست فقط شامل صورت و دست ها نیست، گفت: مردان در فصول گرم سال بطور معمول از لباس های آستین کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تابستان لباس های پوشیده و غیرنازک بپوشید!

در تابستان لباس های پوشیده و غیرنازک بپوشید!