مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 22:252023-06-01سياسي

بزرگترین دغدغه اصلی حدیث پژوهان در عصر حاضر چیست؟


استاد دانشکده الهیات دانشگاه تهران گفت: در واقع مسئله اعتبار حدیث در بین حدیث پژوهان به یک دغدغه تبدیل شده است که این موضوع هم برای مسلمانان و هم برای غیرمسلمانان که از آنان به عنوان خاورشناسان و مستشرقان تعبیر می کنیم به عنوان یک دغدغه مهم مطرح شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی استاد دانشکده الهیات دانشگاه تهران گفت: در واقع مسئله اعتبار حدیث در بین حدیث پژوهان به یک دغدغه تبدیل شده است که این موضوع هم برای مسلمانان و هم برای غیرمسلمانان که از آنان به عنوان خاورشناسان و مستشرقان تعبیر می کنیم به عنوان یک دغدغه مهم مطرح شده است.

مجید معارف امروز 11 خرداد ماه، در آیین رونمایی از مجموعه آثار سیدعلی شهرستانی و تکریم آثار علمی ایشان که در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان فردی که حدود 30 سال درباره حدیث شیعه و اهل سنت فعالیت داشته و مقالات و کتاب های زیادی در این باره نگاشته ام، اگر از من سؤال شود که بزرگترین دغدغه حدیث پژوهان در عصر حاضر و شاید در بسیاری از اعصار چیست، می گویم که مسئله اصلی اعتبار حدیث است که از اعتبار خاصی برخوردار است.

وی بیان کرد: در واقع مسئله اعتبار حدیث در بین حدیث پژوهان به یک دغدغه تبدیل شده است که این موضوع هم برای مسلمانان و هم برای غیرمسلمانان که از آنان به عنوان خاورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین دغدغه اصلی حدیث پژوهان در عصر حاضر چیست؟

بزرگترین دغدغه اصلی حدیث پژوهان در عصر حاضر چیست؟