مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-10حوادث

حوادث جاده ای در نیشابور منجر به جان باختن 2 نفر شد


جانشین مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: 2 حادثه تصادف جداگانه در این شهرستان به فوت 2 نفر و مصدومیت هشت نفر منجر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید حسینی اظهار کرد: حادثه نخست تصادف کامیون با پراید شامگاه جمعه در کیلومتر 55 محور قدیم نیشابور - سبزوار رخ داد.

جانشین مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزود: این حادثه چهار مصدوم داشت که یک نفر در محل حادثه درمان شد و سه مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

2 فوتی و چهار مصدوم در ادامه همچنین سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور در خصوص حادثه دوم گفت: تصادف شاخ به شاخ 2 خودروی سواری در جاده باغشن گچ نیشابور شب گذشته اتفاق افتاد.

محمد شورورزی افزود: این حادثه 2 فوتی و چهار مصدوم برجاگذاشت که مصدومان توسط 2 دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

وی از شهروندان خواست با رعایت و احترام به قوانین و توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث جلوگیری کرده و حافظ سلامتی خود و دیگران باشند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش رانندگان به رانندگی ایمن در 30 کیلومتری شهرها گفت: مراقبت های رانندگی باید در 30 کیلومتری شهرها به طور ویژه بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث جاده ای در نیشابور منجر به جان باختن 2 نفر شد

حوادث جاده ای در نیشابور منجر به جان باختن 2 نفر شد