مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:052023-05-29سياسي

شب شعر «ارادت» به همت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برگزار می شود


رییس دفتر شعر و ادبیات رضوی از برپایی شب شعر «ارادت» به همت بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و در قالب بیستمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) خبر داد.

- رییس دفتر شعر و ادبیات رضوی از برپایی شب شعر ارادت به همت بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و در قالب بیستمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحسین سیدی رییس دفتر شعر و ادبیات رضوی از برپایی شب شعر ارادت به همت بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و در قالب بیستمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) با حضور شاعران مطرح کشوری و خراسان رضوی همزمان با شب میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) در مشهد خبر داد.

سیدی درباره جزییات این ویژه برنامه فرهنگی اظهار کرد: به طور معمول شب شعر ارادت در طی سال و در روزهای سه شنبه هرهفته میزبان شاعران و علاقه مندان ادبیات رضوی است که سه شنبه این هفته این ویژه برنامه به صورت گسترده تر و با حضور شاعران کشوری و استانی در محل مجتمع شهدای سلامت (برج سپید) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: استاد محمدعلی مجاهدی، حمیدرضا برقعی، سیدمحمد جواد شرافت و عباس صادقی زرین از جمله شاعران ملی حاضر در این شب شعر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر «ارادت» به همت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برگزار می شود

شب شعر «ارادت» به همت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برگزار می شود