مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:542023-05-30اجتماعي

ایران در سامرا، درمانگاه و چایخانه می سازد


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات سامرا از امضای تفاهم نامه همکاری برای اجرای چهار طرح زیربنایی، خدماتی و رفاهی در حرم مطهر امامین عسکریین علیهم ‎السلام خبر داد که یکی از آن ها چایخانه ای به سبک حرم امام رضا(ع) است.

- امضای تفاهم نامه بین ایران و عراق برای توسعه حرم سامرا رضایی نسب با بیان اینکه یکی از معضلات رفاهی، نبود سرویس بهداشتی در مسیر بین توقفگاه اتوبوس زائران تا ورودی حرم مطهر است که برای رفع این کمبود، تفاهم نامه همکاری امضا شد، افزود: براساس این تفاهم نامه، تولیت حرم مطهر، زمینی به مساحت 650 مترمربع را برای احداث 54 سرویس بهداشتی، 18 چشمه حمام، 55 روشویی و 15 چشمه پاشویه در اختیار ستاد قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه در محل احداث این سرویس بهداشتی، خدماتی مثل شست وشوی لباس و محلی برای خشک کردن لباس زائران نیز دیده شده است، خاطرنشان کرد: در قسمت بانوان نیز فضایی به عنوان اتاق مادر و کودک برای رفاه حال خانم هایی که با کودک شیرخوار برای زیارت مشرف شده اند، ساخته خواهد شد.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات سامرا احداث درمانگاه برای حرم مطهر را موضوع دومین تفاهم نامه همکاری اعلام کرد و گفت: با توجه به نبود مرکز درمانی مناسب در نزدیکی حرم مطهر امامین عسکریین علیهم السلام و نیاز ضروری به درمانگاه، خیرانی از سال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در سامرا، درمانگاه و چایخانه می سازد

ایران در سامرا، درمانگاه و چایخانه می سازد