مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:502023-05-31اقتصادي

تراز آبی دریاچه ارومیه در هاله ای از ابهام+فیلم


با افتتاح تونل کانی‎سیب و انتقال آب به دریاچه ارومیه، درباره سطح تراز دریاچه و موفق بودن این طرح نکات مختلفی مطرح و آمارهای متناقضی در این زمینه ارائه می شود.

-                                                                                                               گزارش صدا و سیما از افزایش آب دریاچه ارومیه محمد درویش فعال محیط زیست درباره این موضوع در گفتگو با خبرنگار محیط زیست فارس گفت: تراز آبی دریاچه ارومیه  را نسبت به ابتدای سال آبی جاری مطرح می کنند و ادعا دارند که بهتر شده است، این موضوع کاملاً طبیعی است چون ابتدای سال آبی پایان گرما و کاهش مصرف کشاورزی است، همیشه تراز دریاچه ارومیه در اول مهر در کمترین حالت خود است، اگر قرار بر مقایسه باشد باید دو زمان یکسان را مقایسه کنیم .

وی ادامه داد:  باید  تراز دریاچه را نسبت به سوم خردادسال قبل مقایسه کنیم تا وضعیت تراز را بتوانیم بسنجیم.

وقتی با آن زمان مقایسه می کنیم منوجه می شویم که وضعیت  نسبت به قبل بدتر شده است ، بهتر است با مردم صادقانه رفتار کنیم و تراز واقعی را اعلام کنیم.

درویش گفت: حتی وضعیت تراز آب را  که نسبت به خرداد سال 1391 مقایسه می کنیم، قبل از اینکه ستاد احیا دریاچه هزینه ای را در این باره انجام دهد، این موضوع نگران کننده است چون این همه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراز آبی دریاچه ارومیه در هاله ای از ابهام+فیلم

تراز آبی دریاچه ارومیه در هاله ای از ابهام+فیلم