مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 00:102023-05-30اجتماعي

آغاز تجهیز خانه های هلال به اقلام امدادی


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان از تجهیز 23 خانه هلال به تجهیزات امدادی، با کمک فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، در آیین افتتاح تجهیز خانه های هلال به اقلام امدادی که در روستای سهرین برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: بر اساس اولویت خطرپذیری، خانه هلال را در همه روستاهای استان راه اندازی و تجهیز خواهیم کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان از ارائه آموزش مخاطرات و کمک های اولیه به همه اهالی روستاهایی که خانه هلال دارند خبر داد و گفت: سپس با سازماندهی نیروها در مرحله سوم با تمرین و برگزاری انواع مانورها، چنانچه حادثه ای در روستا یا اطراف آن روی داد به عنوان ستاد و کمک کننده اقدامات لازم انجام، تا آمادگی پاسخگویی به موقع و تاثیرگذار در امدادرسانی به آسیب دیدگان از حوادث را از طریق خانه های هلال داشته باشیم.

وی ادامه داد: با کمک فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، مسئولان استانی، شهرستانی، بخشداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا خانه های هلال تجهیز می شوند تا زمینه ارائه خدمات در کمترین زمان به آسیب دیدگان ناشی از حوادث ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تجهیز خانه های هلال به اقلام امدادی

آغاز تجهیز خانه های هلال به اقلام امدادی