مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-19پزشكي

ارتقاء سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر مهم تر از رویکرد حمایتی است


دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت گفت: به منظور ارتقاء سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، استادان باید روش های متناسب با یادگیری به کار گیرند.

- دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت گفت: به منظور ارتقاء سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، استادان باید روش های متناسب با یادگیری به کار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترغلامرضا حسن زاده در نشست هم اندیشی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی در مشهد با اشاره به اهمیت حوزه خدمات آموزشی برای دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر، عنوان کرد: استعداد یابی و به کارگیری رویکرد تقویتی برای ارتقاء سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر مهم تر از رویکرد حمایتی است.

وی با بیان این مطلب که سطح های یادگیری متنوعی وجود دارد، افزود: اگر استادان بخواهند دانشجویان توانمند تربیت کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که با چه سبکی آموزش می دهند و روش های متناسب با سبک یادگیری دانشجویان را به کار گیرند تا توانمندی های دانشجویان شاهد و ایثارگر تقویت شود؛ در واقع اگر دانشجویان از لحاظ علمی ارتقاء یابند دیگر نیازی به استفاده از تسهیلات آموزشی ندارند.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به رعایت قانون عدالت آموزشی، تصریح کرد: انتقال پزشکان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر مهم تر از رویکرد حمایتی است

ارتقاء سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر مهم تر از رویکرد حمایتی است