مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:402023-05-29سياسي

بخشی از اعتبارات فرهنگی در مساجد و بقاع متبرکه هزینه شود


رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه مساجد و امامزادگان فرصت های طلایی هستند که مجموعه های فرهنگی نباید از آنها غافل شوند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمید ترکمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری امامزادگان باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند؛ این اماکن مقدس توان پویایی فرهنگ ایرانی و اسلامی را دارند و باید مورد توجه باشند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به افزایش روحیه معنویت در جامعه بیان کرد: مردم با آرامش قلبی خاصی در حرم اهل بیت(ع) و امامزادگان حضور می یابند که این امر حاکی از پیوند عمیق قلبی میان مردم و اهل بیت(ع) است.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به اینکه وجود هر بقعه و زیارتگاهی در کشور نشان از تاریخ غنی و فرهنگ ایرانی و اسلامی است گفت: از آنجا که دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی و کمرنگ جلوه دادن فرهنگ دینی در جامعه است، امامزادگان نقش مهمی در ترویج فرهنگ دینی در جامعه دارند.

وی خدمت به ائمه اطهار(ع) و امامزادگان را توفیقی از سوی خدای متعال برای خادمان این اماکن مقدس دانست و افزود: تمام هیات امنای امزادگان همدان حقوق بگیر نیستند و برخی افتخاری کار می کنند که قدردان زحمات آنها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از اعتبارات فرهنگی در مساجد و بقاع متبرکه هزینه شود

بخشی از اعتبارات فرهنگی در مساجد و بقاع متبرکه هزینه شود