مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-14سياسي

انتقال جمعه بازار پروانه/ برپایی شهرک صنایع دستی


انتقال جمعه بازار پروانه به بوستان 5 هزار متر مربعی توشه، برپایی بازارچه های صنایع دستی زیرزمینی همکاری برپایی شهرک صنایع دستی در نشست مدیران اراضی عباس آباد با معاون صنایع دستی مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، همزمان با هفته گرامیداشت صنایع دستی، نشست مشترک منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور معاونان و مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد.

سید محمد حسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، در این نشست که در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، بیان کرد: آقای ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ویژه در دو نمایشگاه اخیر مشارکت نهادها و ارگان های مختلف را با این حوزه همراه کردند تا نقش آفرینی صنایع دستی و فرهنگ را به شکل متقابل نمایش دهند.

وی گفت: همکاری ما در دوره وزارت آقای ضرغامی و با حمایت او بیشتر هم شده است.

اراضی عباس آباد در نمایشگاه گردشگری اخیر تفاهم نامه هایی با معاونت گردشگری هم امضا کرد، در دوره قبل نیز با معاون صنایع دستی وقت تفاهم نامه ای در خصوص بازارچه پروانه و انتقال آن به اراضی عباس آباد امضا شد و بدون هیچ چشم داشتی فضای عباس آباد را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال جمعه بازار پروانه/ برپایی شهرک صنایع دستی

انتقال جمعه بازار پروانه/ برپایی شهرک صنایع دستی