مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-12فرهنگي

جنگ جهانی سوم؛ فیلم نامه ای خالی از خلاقیت


ایده اصلی فیلم نقطه مثبت آن محسوب می شود، اما آنچنان تازه و بکر نیست؛ ممکن است خط اصلی و موضوع داستان در فیلم نامه جذاب به نظر برسد اما در ساخت فیلم به خلاقیت نیاز است که در جنگ جهانی سوم کاستی هایی در این مورد دیده می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی یک منتقد سینما گفت: ایده اصلی فیلم نقطه مثبت آن محسوب می شود، اما آنچنان تازه و بکر نیست؛ ممکن است خط اصلی و موضوع داستان در فیلم نامه جذاب به نظر برسد اما در ساخت فیلم به خلاقیت نیاز است که در جنگ جهانی سوم کاستی هایی در این مورد دیده می شود.

حبیب قاآنی در گفت وگو با ایسنا در خصوص فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم اظهارکرد: جنگ جهانی سوم آخرین ساخته هومن سیدی کارگردان جوان و خلاق است اما طبق قاعده همیشه آخرین اثر هر فیلمسازی کامل ترین ساخته او نیست و در پرونده کارگردانی هومن سیدی نیز این مسئله صدق می کند و این فیلم نسبت به سایر فیلم های ساخته شده گامی رو به جلو نیست و معتقدم همچنان فیلم مغزهای کوچک زنگ زده بهترین اثر و ساخته این کارگردان است.

وی در مورد موضوع و متن فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم عنوان کرد: داستان و موضوع فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم سیر تکاملی یک انسان ساده و رفتن از سمت سفید خود به سمت تاریکی است، در کل می توان گفت این خط داستان آنچنان تازه نیست و گاهی نیاز مخاطب را برطرف نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ جهانی سوم؛ فیلم نامه ای خالی از خلاقیت

جنگ جهانی سوم؛ فیلم نامه ای خالی از خلاقیت