مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-05سياسي

ویژگی های شخصیتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و دلیل محبوبیت ایشان چه بود؟


یک کارشناس مذهبی درمورد ویژگی های شخصیتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و دلیل محبوبیت ایشان به عنوان یکی از برجسته ترین رهبران جهان توضیحاتی داد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نگاهی به زندگی امام راحل (ره) و موسس جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد شخصیت فرهیخته ای مثل امام خمینی (ره)، انسان خودساخته ای بود که از دوران جوانی، استحکام و پیوند و مودت دلی خود را با عالم ملکوت مستحکم کرده بود و در وجود خود این آمادگی را فراهم می کرد که بتواند بسترساز حکومت امام زمان (عج) باشد و نظام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان پیش درآمدی بر حکومت امام زمان (عج) قرار دهد.

سید محمدباقر علم الهدی، کارشناس مذهبی، درمورد ویژگی های شخصیتی امام خمینی (ره) بیان کرد: در گام اول باید از امام خمینی (ره) به عنوان یک سرباز پیشرو و شخصیت تاثیرگذار در جهان اسلام نام برد؛ سربازی که برای امام زمان (عج) خود آن گونه که باید و شاید سربازی کرد و اول خودش و سپس، جامعه پیرامونی را ساخت و مردم و ملت خود را با حکومت امام زمان (عج) مرتبط کرد.

به همین دلیل، بی جهت نیست که روی اعتقادات و رشته های مستحکم قلبی که با حضرت حق داشت هرگز از چیزی نترسید، چون کسی که از خدا می ترسد از غیر خدا هرگز باکی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های شخصیتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و دلیل محبوبیت ایشان چه بود؟

ویژگی های شخصیتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و دلیل محبوبیت ایشان چه بود؟