مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:452023-05-30اقتصادي

افزایش 42 درصدی تولید در گروه صنعتی ایران خودرو


مدیرعامل ایران خودرو از افزایش 42 درصدی تولید در این گروه صنعتی از ابتدای سال تا هفتم خردادماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی با بیان این که روند تامین و تولید در گروه صنعتی ایران خودرو به خوبی ادامه دارد، تصریح کرد: از ابتدای سال تا روز هفتم خردادماه، 95 هزار دستگاه انواع خودرو سواری و تجاری به تولید رسیده و توانسته ایم حدود 92 هزار دستگاه خودرو را به مشتریان عرضه کنیم.

 وی با تاکید بر این که با همت کارکنان و شبکه تامین و افزایش 42 درصدی، روند تولید شرایط بهتر از مدت مشابه سال گذشته را دارد، گفت: گروه صنعتی ایران خودرو طبق روال و با جدیت، موضوع تامین نقدینگی را به منظور تداوم تولید و گردش چرخ صنعت کشور دنبال می کند تا بتواند تکالیف و اهداف تعیین شده را در موعد مقرر به ثمر برساند.

 عظیمی با بیان این که گروه صنعتی ایران خودرو در شرایط سخت تحریم، دستاوردهای مناسبی را رقم زده، تصریح کرد: خودروساز بزرگ کشور، متعهد به عرضه به موقع خودروها و تامین نیاز بازار بوده و در این زمینه از هر اقدامی برای جلوگیری از ایجاد مانع فروگذار نخواهد کرد.

 وی افزود: در طرح فروش سامانه یک پارچه وزارت صمت، با استقبال بالای مشتریان، بیش از 800 هزار دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو به فروش رفته و این شرکت متعهد به واگذاری خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 42 درصدی تولید در گروه صنعتی ایران خودرو

افزایش 42 درصدی تولید در گروه صنعتی ایران خودرو