مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-16سياسي

صنعت هسته ای با تلاش های مستمر دانشمندان رو به جلو حرکت می کند


علیرغم همه تهدیدها، اما صنعت هسته ای ما با تلاش های مستمر دانشمندان رو به جلو حرکت می کند و این صنعت افتخار آفرین تحسین رهبر معظم انقلاب را به همراه داشته است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با بیان اینکه ازدواج آسان باید در کشور ترویج شود، اظهار کرد: پدر و مادرها باید به مسئله ازدواج آسان بیشتر توجه کنند و در خصوص مهریه و جهیزیه سخت گیری نداشته باشند تا جوانانشان تشکیل زندگی دهند.

وی افزود: جوانان باید در سنین مناسب به فکر ازدواج باشند و ما وظیفه داریم شرایط را طوری فراهم کنیم که شوق و اشتیاق جوانان به ازدواج بیشتر شود چراکه در آموزه های دینی ما به ازدواج تاکید شده است که البته باید شاخص های ازدواج سالم را نیز در نظر بگیرند.

خطیب جمعه ساوه با اشاره به برخی شاخص های ازدواج سالم گفت: دین داری، عصمت و پاکدامنی، دوری از تجملات و عشق ورزی متقابل از مهمترین شاخص های ازدواج سالم در اسلام است و همه باید تلاش کنند موانع اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ازدواج را حل کنند.

رحیمی مسکن و اشتغال را دو مانع مهم ازدواج دانست و با بیان در ساوه مشکلی برای کار نیست گفت: مشکل مسکن امروز به مانع بزرگی برای خانواده ها تبدیل شده است که دولت باید با برنامه ریزی مناسب زمینه خانه دار شدن مردم را ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت هسته ای با تلاش های مستمر دانشمندان رو به جلو حرکت می کند

صنعت هسته ای با تلاش های مستمر دانشمندان رو به جلو حرکت می کند