مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 00:052023-06-20اجتماعي

لاک پشت هایی که قربانی گردشگران می شوند+فیلم


لاک پشت های پوزه عقابی که در فهرست گونه های در معرض انقراض قرار دارند، با ورود به سواحل خلیج فارس برای تخم گذاری دچار مشکل شده و اکثر تخم ها و بچه های تازه متولدشده آنها با ورود گردشگران به ساحل در زیر پای آنها از بین می روند و هیچ وقت رنگ دریا را نمی بینند.

-                                                                                                                     رهایی بچه لاک پشت ها در دریا   ساحل نا اَمن برای تخم گذاری لاک پشت این فعال محیط زیست درباره اتفاقاتی که برای این لاک پشت ها می افتد گفت: ولی ما چه کاری برای آن ها انجام داده ایم؟ یک نوار ساحلی باریک فقط به طول 1800 متر را تبدیل کرده ایم به نمایشگاهی از زباله و پلاستیک، کمین گاهی اَمن برای سگ های بدون سرپرست، معدنی برای برداشت ماسه از ساحل برای ساخت خانه و ویلا و پیاده راهی برای هجوم هزاران گردشگر.

لاک پشت های مادر با وزنی حدود 50 تا 70 کیلوگرم و با طول کاراپیس( لاک زیبا و رنگارنگ ) حدود 130 سانت وارد ساحل می شوند و ما به جای ایجاد مسیری اَمن و بدون زباله، رصد سواحل با دوربین ها، و ایستادن در حریمی مشخص، بدون رعایت هیچ گونه اصولی با چراغ قوه به طرفشون هجوم می بریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاک پشت هایی که قربانی گردشگران می شوند+فیلم

لاک پشت هایی که قربانی گردشگران می شوند+فیلم