مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:452023-05-30اقتصادي

وام بدون بهره 300 میلیونی برای نذر علم


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به افزایش تعداد و حجم تسهیلات پرداختی در سال گذشته، گفت: با توجه پتانسیل های موجود و در راستای حمایت از ترویج علم و فناوری مردم می توانند از یک میلیون تومان تا 300 میلیون تومان تسهیلات برای نذر علم استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سعید شمسی نژاد در نشست خبری امروز اظهار کرد: یکی از حوزه هایی که در آن با عقب ماندگی مواجه هستیم سرمایه گذاری برای توسعه علم و فناوری است و در همین راستا و برای نذر علم با بنیاد مصطفی که همه آن را با جایزه مصطفی می شناسیم در حال همکاری هستیم تا بتوانیم در این زمینه به جمع آوری منابع مالی توسط مردم کسری مالی موجود را در این بخش جبران کنیم.

وی افزود: مردم می توانند از یک میلیون تا 300 میلیون تومان وام بدون بهره از صندوق قرض الحسنه مهر ایران با مراجعه به شعب دربافت کنند و تعهد می کنیم در سریع ترین زمان ممکن این تسهیلات را برای کمک به بنیاد مصطفی و توسعه علم و فناوری در ایران و جهان اسلام دریافت کنند.

در واقع فرد می تواند این وام را دریافت کند که مبلغ آن وام به بنیاد منتقل شده و فرد اقساط را می پردازد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه اقتصاد، گفت: در سال گذشته رکورد پرداخت سه میلیون و 113 هزار وام را داشته این که بیش از 91 درصد رشد را تجربه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام بدون بهره 300 میلیونی برای نذر علم

وام بدون بهره 300 میلیونی برای نذر علم