مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-19اقتصادي

بیش از 4 هزار زوج خراسان جنوبی در صف انتظار وام ازدواج هستند


دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی گفت: اکنون 4490 نفر در صف انتظار دریافت وام ازدواج بوده که 73 درصد وام آن ها پرداخت شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی گفت: اکنون 4490 نفر در صف انتظار دریافت وام ازدواج بوده که 73 درصد وام آن ها پرداخت شده است.

محمدعلی زرنگ در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تعداد واحدهای فعال بانکی در کشور 33 واحد بوده که 29 واحد در استان مشغول خدمت رسانی هستند و از این تعداد 17 بانک و موسسه مالی و اعتباری عضو کمیسیون هماهنگی بانک های استان هستند.

وی گفت: شبکه بانکی استان، هزار و 37 میلیارد تومان از دریافت کنندگان تسهیلات، مطالبات معوق دارد که در این بانک کشاورزی با 360 میلیارد تومان، بانک تجارت با180 میلیارد تومان، صادرات با 100 میلیارد تومان و بانک سپه با 85 میلیارد تومان مطالبات در صدر بانک هایی هستند که تسهیلات پرداخت کردند، اما دریافت کنندگان تسهیلات نسبت به بازپرداخت اقساط خود، اقدام نکردند.

زرنگ با بیان اینکه این امر باعث شده این بانک ها در اعطای تسهیلات جدید با مشکل مواجه باشند، تصریح کرد: 28 درصد تسهیلات پرداختی در شبکه بانکی مربوط به بخش کشاورزی، 22 درصد مسکن و ساختمان، 20 درصد صنعت و معدن، شش درصد بازرگانی و صادرات و 24 درصد سایر خدمات (شامل تسهیلات فرزند آوری، ازدوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4 هزار زوج خراسان جنوبی در صف انتظار وام ازدواج هستند

بیش از 4 هزار زوج خراسان جنوبی در صف انتظار وام ازدواج هستند