مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 22:502023-05-29اقتصادي

ضرورت افزایش نقش آفرینی دانشگاه ها در جامعه/صنایع پیشران عامل اصلی حرکت کلان کشور


دانشگاه یقینا نتوانسته نقش خودش را در جامعه به خوبی ایفا کند و هنوز ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه بسیار کمرنگ است اما در دولت سیزدهم در استان مرکزی توانستیم تا حد زیادی این ارتباط را بیشتر کنیم.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: دانشگاه یقینا نتوانسته نقش خودش را در جامعه به خوبی ایفا کند و هنوز ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه بسیار کمرنگ است اما در دولت سیزدهم در استان مرکزی توانستیم تا حد زیادی این ارتباط را بیشتر کنیم.

فرزاد مخلص الائمه، دوشنبه 8 خرداد در کرسی آزاد اندیشی بیست ماه عملکرد دولت؛ از شعار تا واقعیت که در دانشگاه اراک و با حضور دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: بسیج دانشجویی جایگاه بسیار مهمی در جامعه دانشجویی کشور دارد و همه مسئولین دانشگاه ها حتما باید فرمان حضرت امام(ره) در مورد بسیج دانشجویی را مورد توجه قرار دهند.

بسیج دانشجویی در این سال ها خوب عمل کرده و امیدواریم بهتر نیز عمل کند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه ارتباط ما با دانشجویان در حد مطلوبی است و تلاش بر بهبود این ارتباط داریم، گفت: از صحبت های دانشجویان مشخص است که به خوبی به عملکرد دولت سیزدهم شناخت دارند.

در این نشست 75 نکته، سوال و تذکر را از دانشجویان دریافت کردم که بعضی از این موارد را توسط خودمان در استان پیگیری خواهیم کرد و بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش نقش آفرینی دانشگاه ها در جامعه/صنایع پیشران عامل اصلی حرکت کلان کشور

ضرورت افزایش نقش آفرینی دانشگاه ها در جامعه/صنایع پیشران عامل اصلی حرکت کلان کشور