مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-03سياسي

استان اردبیل در مسابقات ملی مهارت جزو استان های برتر کشور است


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: در طول مسابقات ملی مهارت در ادوار گذشته از لحاظ میانگین امتیازی جزو استانهای برتر کشوری می باشیم.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: در طول مسابقات ملی مهارت در ادوار گذشته از لحاظ میانگین امتیازی جزو استانهای برتر کشوری می باشیم.

رحیم یونسی 13 خرداد در مراسم تجلیل از برگزیدگان بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت که در سالن کنفرانس اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و با حضور یاسر عبداللهی عابد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل برگزار شد، شمن تأکید بر اینکه از لحاظ میانگین امتیازی در مسابقات ملی مهارت، استان اردبیل جزو استانهای برتر کشوری قرار می گیرد، اظهار کرد: این موفقیت برای استان در طول مسابقات ادوار گذشته بی نظیر می باشد.

وی اظهار کرد: این افتخار حاصل تلاش خانواده بزرگ فنی و حرفه ای استان است که علی رغم کمبود اعتبارات و ابزارآلات و تجهیزات کسب شده است و بسیار حائز اهمیت می باشد.

یونسی تصریح کرد: برای بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت که مقرر است در سالجاری با مشارکت بخش دولتی و خصوصی و بنگاه های اقتصادی برگزار شود، برای حمایت دستگاه های استان حساب ویژه باز کرده ایم و خواهان جلب مشارکت و همکاری دستگاه های دولتی و خصوصی و بنگاه های اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اردبیل در مسابقات ملی مهارت جزو استان های برتر کشور است

استان اردبیل در مسابقات ملی مهارت جزو استان های برتر کشور است