مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-19حوادث

کشف و ضبط دستگاه فلزیاب غیرمجاز در دیواندره/ 4 نفر دستگیر شدند


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز در شهرستان دیواندره و دستگیری چهار نفر در این خصوص خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمدرضا زارعی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر گزارش رسیده از سوی پاسگاه انتظامی نساره به اداره میراث فرهنگی شهرستان دیواندره مبنی بر حفاری غیرمجاز در روستای دربند ، بررسی ها و تحقیقات در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پرسنل این یگان با هماهنگی قضایی و همکاری نیروهای انتظامی در محل وقوع جرم حضور یافته و چهار متهم با هویت بومی، در حین ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اعلام کرد: در این عملیات یک دستگاه اسکنر و یک دستگاه فلزیاب نقطه زن از متهمان کشف شد.

وی افزود: پرونده قضایی عوامل دستگیر شده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

سرهنگ زارعی خاطرنشان کرد: شهروندان و هم استانی ها می توانند در صورت اطلاع از فعالیت های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران میراث فرهنگی، با شماره تماس 08733178855 به صورت شبانه روزی، با فرماندهی یگان حفاظت میراث فرهنگی کردستان تماس بگیرند تا با اقدام به موقع، از وقوع جرایم در این حوزه و تعرض ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط دستگاه فلزیاب غیرمجاز در دیواندره/ 4 نفر دستگیر شدند

کشف و ضبط دستگاه فلزیاب غیرمجاز در دیواندره/ 4 نفر دستگیر شدند