مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:452023-05-31فرهنگي

پیشنهاد برگزاری تورهای گردشگری به موزه هنرهای معاصر


رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران طی بازدید از موزه هنرهای معاصر تهران، پیشنهاد داد که با کمک موزه هنرهای معاصر تهران، با آگاهی از تقویم جشنواره های هنری، - تورهای سفر در تهران طراحی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، حرمت الله رفیعی ـ رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ـ از دو نمایشگاه ردپا و هایپررئالیسم دیدن کرد و در نشستی با عبادرضا اسلامی کولایی (رییس موزه هنرهای معاصر تهران) درباره فراهم کردن همکاری های مشترک گفت وگو کردند.

رفیعی در این دیدار با اشاره به گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران و آوازه جهانی آن، این نهاد هنری را یک فرصت بزرگ گردشگری هنری خواند و گفت: می توان با برنامه ریزی دقیق از این فرصت کم نظیر برای جذب گردشگران استفاده کرد.

رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: خلق رویدادهای متنوع یکی از استراتژی های روز دنیا در جذب گردشگر است و در این زمینه، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری یکی از کارآمدترین شیوه ها است.

در دنیا دفاتر گردشگری با آگاهی از تقویم جشنواره های هنری، تورهای سفر طراحی می کنند و این مهم با محوریت موزه هنرهای معاصر تهران می تواند در تهران انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد برگزاری تورهای گردشگری به موزه هنرهای معاصر

پیشنهاد برگزاری تورهای گردشگری به موزه هنرهای معاصر