مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:452023-06-19اجتماعي

ثبت احوال: امکان بارگذاری اینترنتی مدارک فاقدان شناسنامه فراهم می شود


مدیرکل اداره ثبت احوال استان کرمان گفت: طبق آمار فرزند اکثر افرادی که در شهرستان های شرقی کرمان زندگی می کنند در (بیمارستان) بم متولد می شوند اما در شهرستان های خودشان سند می گیرند، - مدیرکل اداره ثبت احوال استان کرمان گفت: طبق آمار فرزند اکثر افرادی که در شهرستان های شرقی کرمان زندگی می کنند در (بیمارستان) بم متولد می شوند اما در شهرستان های خودشان سند می گیرند،لذا ثبت سند با محل تولد تفاوت دارد.

مدیرکل ثبت احوال کرمان درمورد وضعیت افرادی که تابعیت ایرانی دارند اما به هر علتی فاقد شناسنامه هستند گفت: به زودی سایتی اعلام می شود که این افراد می توانند مستندات و مدارک موردنیاز را در آن بارگذاری کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد قاسمی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی وقایع ثبتی شهرستان های شرقی استان کرمان در محل فرمانداری بم افزود: بعد از بررسی این مدارک توسط سازمان ثبت احوال موضوع به شورای تامین ارسال می شود تا در صورت تصویب، سند هویتی به این افراد تعلق بگیرد.

  وی ادامه داد: یکی از ضعف های ما در آمار و اطلاعات نداشتن بعد پنجم جمعیت است به طوری که آمار ولادت، وفات، ازدواج و طلاق را داریم اما در بحث مهاجرت به عنوان بعد پنجم که بسیار مهم است اطلاعات کامل باید وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت احوال: امکان بارگذاری اینترنتی مدارک فاقدان شناسنامه فراهم می شود

ثبت احوال: امکان بارگذاری اینترنتی مدارک فاقدان شناسنامه فراهم می شود