مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:572023-05-29بين الملل

حفاری جدید رژیم صهیونیستی زیر پایه های مسجدالاقصی+تصاویر


رسانه های فلسطینی امروز با انتشار تصاویری، از حفاری های جدید رژیم صهیونیستی زیر پایه های مسجدالاقصی در ادامه یهودی سازی بیت المقدس خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های فلسطینی امروز (دوشنبه، 29 می)، با انتشار تصاویری، از حفاری های جدید در صحن البراق در ادامه طرح های یهودی سازی این صحن واقع در نزدیکی مسجدالاقصی خبر دادند.

    این در حالی است که هفته پیش، کابینه رژیم صهیونیستی در اقدامی تحریک آمیز و خطرناک نشست هفتگی خود را برای تصویب طرح های یهودی سازی شهر قدس در یکی از تونل های زیر دیوار البراق و مسجد الاقصی برگزار کرد.

 این دومین نشست کابینه رژیم صهیونیستی زیر مسجد الاقصی از سال 2017 بود که طی آن با افزایش 17 میلیون دلاری بودجه حفاری تونل های زیر دیوار البراق و بخش قدیمی قدس موافقت نشست.

پایگاه خبری صهیونیستی وای نت به نقل از حاییم کاتس وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی نوشت که بودجه مربوط به صحن براق که قبلا 4 میلیون شِکِل بود، به 8 میلیون شِکِل در سال 2023 افزایش خواهد یافت.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز نوشت که در این نشست با تشکیل کمیته وزارتی امور قدس بزرگ به ریاست مییر باروش موافقت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری جدید رژیم صهیونیستی زیر پایه های مسجدالاقصی+تصاویر

حفاری جدید رژیم صهیونیستی زیر پایه های مسجدالاقصی+تصاویر