مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-06فرهنگي

پخش مستند نادر ابراهیمی


16 خرداد ماه، سالروز درگذشت «نادر ابراهیمی» داستان نویس معاصر ایرانی است و رادیو ایران به همین مناسبت «مستند ایران» را با نگاهی به زندگی «نادر ابراهیمی» پخش می کند.

- 16 خرداد ماه، سالروز درگذشت نادر ابراهیمی داستان نویس معاصر ایرانی است و رادیو ایران به همین مناسبت مستند ایران را با نگاهی به زندگی نادر ابراهیمی پخش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه رادیویی ایران، نادر ابراهیمی علاوه بر نوشتن رمان و داستان کوتاه، در زمینه های فیلم سازی، ترانه سرایی، ترجمه، و روزنامه نگاری نیز فعالیت کرده است.

وحید بیات، تهیه کننده مستند نادر ابراهیمی بیان کرد: آثار او سرشار از سادگی و صمیمیت است و با نثری جذاب و پرشور به رشته ی تحریر درآمده است.

آن ها که یک عاشقانه آرام و بار دیگر شهری که دوست می داشتم را خوانده اند، می دانند که آثار این نویسنده سرشار از چنین جملات و تعبیرات زیبایی است که مدام می خواهی زیرشان خط بکشی یا روی برگه ی جداگانه بنویسی و به خاطر بسپاری.

وی ادامه داد: ابراهیمی در زمینه ی ادبیات کودکان، جایزه ی نخست براتیسلاوا، جایزه ی نخست تعلیم و تربیت یونسکو، جایزه ی کتاب برگزیده سال ایران و چندین جایزه ی دیگر را هم دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستند نادر ابراهیمی

پخش مستند نادر ابراهیمی