مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:152023-05-31اقتصادي

بهره مندی 47 روستای سربیشه در دولت سیزدهم از گاز طبیعی


مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: 47 روستای شهرستان سربیشه در دولت سیزدهم از گاز طبیعی بهره مند شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: 47 روستای شهرستان سربیشه در دولت سیزدهم از گاز طبیعی بهره مند شدند.

رحمان محمودی، امروز چهارشنبه 10 خرداد در بازدید از اداره گاز شهرستان سربیشه با اشاره به پروژه های گازرسانی به شهرستان سربیشه در دولت سیزدهم گفت: در دولت مردمی سیزدهم 47 روستا، 20 واحد صنعتی، 53 واحد طرح جهش مسکن و 698 واحد مسکن محرومین به شبکه گاز متصل شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به بهره مندی 100 درصدی جمعیت شهری و روستایی شهرستان سربیشه از نعمت گاز طبیعی، تصریح کرد: در سال گذشته 142 درصد اهداف پیش بینی شده شرکت گاز در شهرستان سربیشه محقق شده است.

جواد ثامنی، رییس هیأت مدیره شرکت گاز خراسان جنوبی نیز گفت: شرکت گاز در کنار وظیفه خدمت رسانی به مردم در اجرای مصوبات برای کارمندان نیز بسیار خوب عمل کرده است و سرعت تبدیل وضعیت ایثارگری در این شرکت مطلوب بوده است.

وی افزود: تا کنون 52 نفر از کارکنان ایثارگری در شرکت گاز خراسان جنوبی به صورت قطعی تبدیل وضعیت شده اند و پرونده 28 نفر دیگر نیز برای صدور در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 47 روستای سربیشه در دولت سیزدهم از گاز طبیعی

بهره مندی 47 روستای سربیشه در دولت سیزدهم از گاز طبیعی