مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:272023-05-31اقتصادي

رونمایی از طرح نذر علمی مردمی در بنیاد مصطفی (ص)


طبق تفاهم ­نامه بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) و بانک های قرض الحسنه کشور، هر ایرانی می ­تواند از یک تا 300 میلیون تومان وام بدون کارمزد دریافت کند و با اهدا به بنیاد در طرح نذر علمی مشارکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص)، طبق تفاهم ­نامه این بنیاد و بانک های قرض الحسنه کشور، هر ایرانی می ­تواند از یک تا 300 میلیون تومان وام بدون کارمزد دریافت کند و با اهدا به بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) در نذر علمی مشارکت کند.

سیدعلی عمرانی، مدیر اجرایی بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) با تشکر از مدیران و کارمندان بانک قرض ­الحسنه مهر ایران که در انجام این طرح، پرتلاش ظاهر شدند بیان کرد: تا قبل از اجرایی شدن این طرح، در جامعه خادم المصطفی(ص) شعار هر مسلمان یک سهم برای توسعه علم و فناوری در جهان اسلام را داشتیم.

امروز با استفاده از ظرفیت­ های بانک قرض ­الحسنه مهر ایران امیدواریم که در این طرح به شعار یک میلیون نفر، یک میلیون نذر علمی دست یابیم که بتوانیم فعالیت ­های بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) را گسترش دهیم.

وی در ادامه افزود: این طرح محدود به ایران نیست، ما افرادی از کشورهای دیگر داریم که علاقه ­مند به حمایت از بنیاد مصطفی(ص) هستند و این اشتیاق در کشورهای دیگر نیز وجود دارد اما با توجه به مشکلاتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از طرح نذر علمی مردمی در بنیاد مصطفی (ص)

رونمایی از طرح نذر علمی مردمی در بنیاد مصطفی (ص)