مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-11سياسي

«سالمندی» از چالش تا بحران؛ نیازهای اجتماعی مهم ترین اولویت سالمندان


رییس کارگروه مرجعیت علمی و آینده نگاری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: یک کار مطالعاتی انجام دادیم، با حدود 1030 سالمند مصاحبه کردیم و به این نتیجه رسیدیم که یکی از بالاترین اولویت های این قشر نیازهای اجتماعی است که در راس آن رفاه و اقتصاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، علی راوری پیش از ظهر امروز در نخستین جشنواره رفاه و اقتصاد سالمندی با اشاره به اینکه در حوزه معاونت آموزشی دانشگاه کارگروه های متعددی داریم که یکی از آن کارگروه مرجعیت علمی و آینده نگاری دانشگاه است، اظهار کرد: چهار حوزه برای دانشگاه ما تعریف شده که یکی از این حوزه ها پرستاری سالمندی است.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که روی آن تأکید شده، بررسی نیازهای سالمندان است و یک کار مطالعاتی انجام دادیم با حدود 1030 سالمند مصاحبه کردیم و به این نتیجه رسیدیم که یکی از بالاترین اولویت های این قشر نیازهای اجتماعی است که در راس آن رفاه و اقتصاد است.

راوری تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حوزه سالمندی حساسیت ها را برای تمام افرادی که به عنوان مسؤولان متولی امور مربوطه هستند ایجاد کرده و ما به عنوان دانشگاه کارمان آموزش و پژوهش و توانمندسازی سالمندانی هست که بتوانند از نظر سلامتی مقداری استقلال پیدا کنند و لازمه کارمان این است که فرمانداری و دیگر متولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سالمندی» از چالش تا بحران؛ نیازهای اجتماعی مهم ترین اولویت سالمندان

«سالمندی» از چالش تا بحران؛ نیازهای اجتماعی مهم ترین اولویت سالمندان